pátek 8. března 2013

Podívej, zrovna jedeme čajové konvice

Tak mám prachy. Tudíž už nejsem "down and out in Manchester". Už jsem jen "in Manchester". Ale radši bych nebyl. Po dvou měsících pobytu tady konečně přišel zlom. Moje dříve neochvějná pohoda a stav totálního rezignovaného klidu jsou pryč. Nejvíc mě zničila nemoc, kdy sem problouznil pár dní, z toho asi tři v práci, což bylo vtipný, páč sem tam sebou málem seknul. Kdyby se to stalo doopravdy, myslim, že bych tam přišel i o ty poslední zbytečky důstojnosti, který ještě mám.


Pak mi Langoš s Jenem udělali tohle boží video, aneb Muž, který sázel stromy rulez (dělám si prdel). Nakoplo mě to jak svině, je to prostě přesně ten náš dementní humor, kterej mám tak rád, a byl sem z toho dlouho nadšenej, ovšem o to horší pak bylo, když euforie opadla a já si zas plně uvědomil, jak dlouho tu ještě budu trčet.

Nic zajímavýho k dobru vlastně nemám. Měl sem tu první ostrou hádku se spolubydlícím, kdy sem si fakt příjemně zařval, ovšem jinak je všechno při starym. Meju nádobí, válim se, meju nádobí, válim se, atd. Aspoň sem přihodim pár zajímavejch fotek, když už sem nic zajímavýho nenapsal.

Maj tady taky Sazku, akorát se to trochu jinak píše

Jsou tu cedule vybízející k hromadnému huleni

A kousek od baráku mi tu nabízej pětiminutovej
hand job, takže vim, kam zajít, až se budu nudit
No a to je tak nějak všecko. Depresivní článek.

2 komentáře:

  1. Ten pozdrav se jim fakt povedl, musela jsem se u toho smát. A to zmínění HH.. potěší. :D

    Cedule je drsná - ještě High street:D (hned bych poslechla). A bude to zas v pohodě, beztak. Na Oscara kašli (nebo ho teda upal). Vem si, co by jiní lidé dali za to, aby tam mohli být (jo, ti jiní lidé jsem já :D).

    (Jo a nechceš si tadyk nějak nastavit, abych ti to mohla komentovat z blogísku? Je blbý, že to píšu třeba teďka sama a přitom to musím psát z toho našeho účtu dvou lidí:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, toho high sem si vůbec ani nevšim :D Wow, tomu řikám symbolika. Jinak vyhověl jsem tvé konstruktivní prosbě a zavedl komentáře pro všechny. Myslím, že je to další krok na cestě ke světlejším zítřkům. Ať žije liberalizace!

    OdpovědětVymazat